Kako priti do razgledišča Mađerkin breg

Da bi vam olajšali pot do razgledne točke Mađerkin breg, vam ponujamo kratka navodila.

Ne pozabite slediti rjavi signalizaciji.

Do razgledišča Mađerkin breg lahko pridete z avtomobilom iz dveh smeri:

1. Če prihajate iz smeri Varaždina preko Sv. Urbana. V St. Urbanu, za vodnim stolpom se držite glavne ceste, po kateri se spustite navzdol pridete do velikega ovinka, kjer zavijete levo na stransko cesto proti Robadju. Nato sledite rjavim tablam proti Vidikovcu. Avto pustite ob vznožju Mađerkinega brega.

2. Če prihajate iz smeri Čakovca preko Železne Gore, se proti Banfiju usmerite skozi središče Štrigove (proti mejnemu prehodu Banfi). Ko pridete do razpotja na samem "vrhu" Banfija, zavijete levo proti gradu Banfi, ki ga boste videli na vaši levi in se držite le levega odcepa vse do Mađerkinega brega.

POMEMBNO:
Če prihajate z avtobusom, prosimo pojdite preko Sv. Urbana, kako bi prisli do vznožja Mađerkinega brega, kjer je urejeno parkirišče za avtobuse. Drugače pa zaradi ozkih cest do cilja ni mogoče priti z avtobusom. Do samega razglednika Mađerkin breg je potrebno prehoditi približno 700 metrov po makadamski cesti.

Do razgledišča Mađerkin breg z avtom skozi Štrigovo

Vsem obiskovalcem želimo varno in prijetno bivanje v kolesarsko informacijskem centru z razglediščem!

Občina Štrigova, Štrikom d.o.o.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram